نماينده ولي فقيه در استان با تبیین تهدیدات مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی در عصر کنونی و ضرورت ارتقاء روز افزون وحدت در بین کشورهای جهان اسلام گفت: تمسك به شاخص‌هاي انقلاب و بصيرت و هوشياري مردم ایران در دفاع ازآرمان های جامعه اسلامی، مهم‌ترین عامل شكست و ناكامي دشمنان درمبارزه با انقلاب اسلامي ایران بوده است. 
کد خبر: ۱۰۲۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 03 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، آيت ا..."قربانعلي دري نجف آبادي" در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی با تسلیت فرا رسیدن ایام غم بار شهادت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی جهان اسلام بودندکه برای حمایت از حریم ولایت به مقام شامخ شهادت نائل آمدند تا آنجا که خداوند تمامی فضیلت‌های خود را در وجود این گوهر درخشنده قرار داد تا همواره همچون اختری درخشان در عالم بشریت درخشیده و الگویی بی مانند برای تمامی بانوان و زنان مسلمان جهان اسلام باشد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آرمان های جمهوری اسلامی ایران را در تعارض با راهبردهای دشمنان عنوان و اظهار داشت: دشمنان اسلام با برنامه ريزي و سرمايه گذاري در گسترش آسيب هاي اجتماعي سعي مي كنند از طريق استحاله‌ فكري و فرهنگي، مردمان جامعه هدف را ناخودآگاه به نيروي خود تبديل كنند و با برنامه‌ريزي كامل و دقيق و با استفاده از همه‌ ابزارهاي ممكن ، باورها ، احساسات و رفتارهاي جامعه‌ به ويژه نوجوانان و جوانان را تحت تأثير بگذارند.
وی درهم شکستن روحیه مقاومت ملت ایران و برجسته سازی مشکلات و القاء یاس و ناامیدی با برنامه های رسانه اي را از سیاست های اجرایی دشمنان نسبت به ایران اسلامی خواند وگفت: در این سیاست اجرایی تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف وگسست بین مردم و مسئولان دنبال می شود که نباید با سوء مدیریت ها در عرصه های مختلف به تحقق اهداف دشمن دامن زد.
"آیت ا... دری نجف آبادی" درادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج " قاسم سلیمانی" یادآورشد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مجاهد خستگی ناپذیر و نماد واقعی جبهه مقاومت که جز شهادت برازنده وی نبود، عزم ایران را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان و شکوه قدرت ایران را در سراسر جهان طنین انداز کرد.
امام جمعه شهرستان اراك تمسك به شاخص‌هاي انقلاب و بصيرت و هوشياري مردم ایران در دفاع از آرمان های جامعه اسلامی را مهم‌ترین عامل شكست و ناكامي دشمنان در مبارزه با انقلاب اسلامي ایران بر شمرد و افزود: ملت بزرگ و غيور ايران اسلامي همواره در برابر زیاده‌ طلبی‌های استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار ایستادگی کرده و پيوسته از مظلومان عالم حمايت و پشتيباني كرده و از اين منظر، ايران تنها کشور منطقه است که خود براي خود تصميم می‌گیرد و همه ما بايد شاکر اين نعمت بزرگ الهي باشيم.
این عضو هیئت ریسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم ارتقاء روز افزون وحدت همگانی دربین مردم و مسئولان یادآور شد: شهید سلیمانی، مالک اشتر زمان ، مرد میدان جهاد و مبارزه بود که همواره برای عزت و سربلندی کشور اسلامی خود می کوشید که شهادت پر افتخارش، به انسجام ملی و مقاومت اسلامی جان تازه ای بخشید و قدرت پوشالی استکبار را در منطقه خاورمیانه و دیگر نقاط جهان در هم شکست.
آیت ا..." دری نجف آبادی" درپایان با اشاره به پيروزي های چشمگیر انقلاب اسلامي در دفاع از ملت های مظلوم منطقه اضافه کرد:بي ترديد در شرايط کنوني با وجود تهديدات مختلف دشمنان، وظيفه ما چيزي جز اين نيست که همچون گذشته قاطعانه در برابر هجمه هاي بي رحمانه آنان ايستاده و با شناخت و استمرار معرفت نسبت به هدف والاي انقلاب اسلامي، استکبار جهاني را در دست يابي به اهداف شوم خود، ناکام کرده و در بستر فرهنگ جهادي، نداي اتحاد و ايثار خود را در سراسر گيتي طنين انداز كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار